zaterdag 3 maart 2012

DIY haarmasker met kokosvet + voor en na foto's

















Oké ik weet het, weer een diy maar ik ben zo into de diy's dat ze vaak
online komen maar ik beloof jullie dat er vandaag dan 2 artikelen
online zullen komen zodat er weer wat afwisseling is..

Ik heb eindelijk een masker gevonden wat goed voor mijn haar werkt
mijn haar is van zichzelf heel erg pluizig en ik heb allemaal kleine
haartjes die allemaal een eigen wil hebben erg frustrerend dus
en ik denk dat er wel meerdere meiden zijn met dit probleem.
Ik kocht laatst kokosvet en besloot diezelfde dag nog een masker ermee
te maken, ik gebruikte slechts 3 ingrediënten namelijk amandel olie
olijfolie en kokosvet.

Lees verder als je het resultaat wilt zien + voor & na foto's.

Als je mijn lipscrub artikel hebt gelezen dan weetje dat ik de geur van
olijfolie echt niet kan uitstaan daarom gebruik ik olijfolie uit marokko
dat heeft een minder sterke geur vind ik zelf en ik ruik het niet als het
in mijn haar zit.

Het enige wat je nodig hebt is een bakje, amandel olie, olijf olie, en kokosvet.

































Zoals je ziet heb ik het een beetje dikkig laten worden door het in
de vriezer te stoppen en door te roeren totdat het een honing achtige
subtantie werd, maar je kan het ook weglaten en gewoon de vloeibare
olie in je haar smeren maar ik had geen zin in een kliederboel dus deed
ik het zo.


















Ik heb het masker zo'n 4/5 uur laten zitten en ben daarna gaan douchen
ik moest me haar wel heel goed wassen zo'n 3x voordat het vet eruit was
daarna heb ik mijn haar aan de lucht laten drogen.
Ik deed mijn haar trouwens in een knotje en niet in folie ofzo, na een tijdje
voelde mijn nek wel vettig aan iew! Misschien de volgende keer maar een 
badmuts op ofzo.




















Ik vind het jammer dat me camera doet lijken alsof ik van mezelf al best
glanzend haar heb terwijl mijn haar echt vreselijk pluizig is van zichzelf
je ziet in de zon elk haartje op mijn hoofd vliegen.
De after foto is voor mij echt bijzonder mijn haar is normaal met of zonder
haarmasker alsnog niet mooi zonder een serum of een beetje mousse
maar na dit masker, wow! wat een glans, laat staan met nog een beetje
serum i love it!

Ik heb het vervolgens ook gestijld met een stijltang en het is zelfs met stijltang
nog lang niet zo mooi glanzend geweest ik ben groot fan van dit masker!





















Laat het me weten als je dit masker zelf ook uitprobeert
en of het voor jou ook net zo goed werkt dat vind ik leuk!

Bighugz,
Soraya

Geen opmerkingen:

Een reactie posten